Egy kezdő vállalkozásnál alapvető fontosságú, hogy gyorsan, nagy piaci részesedést tudjon magáénak. Nem elég, ha a szolgáltatás amit nyújt, vagy a termék, amit kínál minden igényt kielégítő, kiváló minőségű, és különleges. Az embereknek azt meg is kell találni. Egy kezdő vállalatnál kulcsfontosságú, hogy gyorsan rendelkezzen egy vagy két olyan megjelenési felülettel, amit könnyen, gyorsan, nagy emberszámban megtalálhatnak a potenciális vevők.
Ilyen például egy jó honlap. Hirtelen azt gondolhatjuk, ez egy teljesen egyszerűen és gyorsan, rövid idő alatt és viszonylag egyszerűen beszerezhető dolog egy vállalat számára.
Később azonban, ha belegondolunk rögtön szembesülünk olyan kérdésekkel, amelyekre nem is számítottunk, amelyeket nem is igazán értjük vagy épp fogalmunk sincs, mi lehet rájuk a jó válasz.
Gyorsan rájövünk, hogy a kulcs, egy tökéletes honlaphoz egy megfelelő szolgáltató kiválasztása. De milyen az a megfelelő szolgáltató? Sajnos azt kell mondanunk, mindenkinek más. Mindenki stílusa, személyisége különbözik, és egy weblap kialakítása esetén kulcsfontosságú, hogy a megrendelő és a szolgáltató közös nyelvet beszéljen. Ekkor lesz ugyanis a kommunikáció gördülékeny, a munka gyors és hatékony.
Ebből a szempontból tehát kicsit nehézkes a választás, ám van egy nagyon fontos, és így elég nagy szűrőként is szolgáló kitétel. Szakmailag muszáj, hogy a kiválasztott szolgáltató a honlapkészítés minden trükkjét ismerje, tisztában legyen a legújabb technikai lehetőségekkel, és képes legyen ezeken belül is javaslatot nyújtani, tanácsot adni, speciálisan a saját cégünkre, annak nagyságához, tevékenységi köréhez, vevőköréhez, marketing stratégiájához illeszkedve. Ekkor ugyanis az elkészült honlapunk nem csupán szép, designos, fontos információkat hordozó megjelenési felület lesz, hanem egy versenyeszköz, mely az elérhető kiegészítő szolgáltatásokkal a jövőben már mint kulcstényező, a vevőszerzés legfontosabb fegyvere fog szerepelni a vállalat életében.